Cerinţele hardware si software pentru instalare

Aici găsiți recomandările noastre legate despre cum să instalați Nexus ERP și produsele adiționale.

Avatar utilizator
admin
_________________
_________________
Mesaje: 59
Membru din: 16 Ian 2014, 14:46
Localitate: Iasi, Romania
Contact:

Cerinţele hardware si software pentru instalare

Mesajde admin » 21 Mar 2015, 10:04

Cerinţele recomandate pentru sistemele de calcul diferă în funcţie de destinaţia lor în sistemul informatic. Astfel, pot exista trei situaţii:

1. Calculatorul are destinatia de server si va gazdui serverul de baze de date.
2. Calculatorul are destinatia de statie de lucru/client pentru serverul de baze de date.
3. Calculatorul va gazdui si serverul de baze de date si aplicatia client.

Cazul de la punctul 3 este asimilat ca si cerinte de sistem cu cazul de la punctul 1.

In acelasi timp, cerintele recomandate pentru sistemele de calcul difera si in functie de nivelul implementarii: numarul de statii si volumul de date.
În consecinta, noi va vom oferi recomandarile minimale, pentru o implementare simpla, urmand ca dumneavoastra sa apelati la sfaturile unui consultant de vanzari.

Server

Hardware
◦Procesor: peste 2.5 GHz, dualcore sau quadcore
◦RAM: functioneaza si pe 2GB RAm, insa pentru a functiona la parametrii normali, recomandam o memorie RAM de cel putin 8 GB

Sisteme de operare
◦Windows 7
◦Windows 8
◦Windows Server 2008
◦Windows Server 2012

Statie de lucru

Hardware
◦Procesor: peste 1.8 GHz (recomandat peste 2.5 Ghz)
◦RAM: peste 2GB
◦Display: rezolutie peste 1024x768, iar rezolutia optima este de 1920x1080

Sistem de operare
◦Windows 7
◦Windows 8

Alte cerinte
•Atat pe server, cat si pe satiile de lucru trebuie sa aveti instalat .NET Framework 4.0 si Windows Installer 4.5

Recomandari

• Daca considerati ca baza dumneavoastra de date este importanta si nu va permiteti sa o pierdeti (accident, incendiu, furt,...etc) va recomandam sa va luati urmatoarele masuri de precautie: ◦Utilizati pentru server doua hard discuri legate in "oglinda", RAID 1
◦ Pentru stocare de siguranta utilizati o statie de stocare instalata in alta locatie (fata de server) impreuna cu Xecutive.ActiveTasks instalat pe server.
◦ Utilizati UPS uri profesioanle programate sa inchida serverul cand se atinge un nivel critic de incarcare al bateriei

•Daca considerati ca este esential pentru afacerea dumneavostra ca sistemul informatic sa fie 24h din 24h functional va recomandam sa va luati urmatoarele masuri de precautie: ◦Pentru servere utilizati branduri consacrate.
◦Pe langa server achizitionati si componente de rezerva (sursa, HDD, etc)
◦Utilizati UPS-uri profesioanle si grupuri electrogene.

•Utilizati doar drivere testate si aprobate pentru sistemul de operare detinut (driver = software-ul necesar pentru functionarea dispozitivelor hardware, de ex.: driver pentru imprimanta).
•Configurati antivirusul pentru a excepta de la scanare fisierele bazelor de date (extensiile .MDF si .LDF)
•Instalati doar programele strict necesare.
•Pe cat posibil, instalati cat mai putine programe care ruleaza ascuns (servicii si programe rezidente in memorie).
•Pentru a creste viteza de lucru a unor PC-uri deja existente, acolo unde este posibil, va recomandam sa upgradati urmatorele componente: inlocuiti HDD-ul existent cu unul de tip SSD SATA, dublati memoria RAM.
•Inainte de introducerea in sistemul informatic testati (48 ore fara oprire) sistemele de calcul folosind programe speciale de test.

Tinand cont, in primul rand, de faptul ca oprirea unui sistem de calcul din reteaua dvs. poate duce la oprirea vanzarilor va recomandam sa urmati recomandarile noastre si bineinteles recomandarile specialistilor IT de la care achizitionati sistemele de calcul in cauza.
-webadmin-
NexusMedia
___
:idea: Nu-ți fie frică să faci un pas mare. Nu poți trece o prăpastie din două sărituri mici. (David Lloyd George)

Înapoi la “Instalare software Nexus ERP”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori

cron