CRM interventii + Devize lucrari + SFA

Avatar utilizator
CreditPlus
_________________
_________________
Mesaje: 190
Membru din: 30 Ian 2014, 20:32

CRM interventii + Devize lucrari + SFA

Mesajde CreditPlus » 13 Feb 2016, 02:00

Versiune: v.16.5.0
Suntem in faza de testare a combinatiei de licente CRM+Devize lucrari + SFA pentru implementarea intr-o activitate de montare sisteme de alarma, supraveghere, acces...

Va rog sa analizati daca se pot remedia / modifica urmatoarele si in ce termen. Astept raspuns cat se poate de repede. Multumesc.

- pe Devizul de lucrari, la adaugarea materialului este generata eroare (mai multe erori succesive) Canot bind the property or column den_sup....

- pentru Manopera nu putem specifica pretul de vanzare (pretul preluat din nomenclator este considerat pret de cost, nu pret de vanzare)

- posibilitatea de a calcula dinamic pretul serviciului vandut ca suma de pret vanzare materiale + manopera

- posibilitatea de a prezenta pe deviz (devizul generat in format html) preturile de vanzare pentru materiale si manopera

- pretul de vanzare pentru materiale si manopera sa fie preluat din lista de pret

- interventia sa poata fi preluata de o echipa (de mai multe persoane), nu de o singura persoana

- pentru SFA, posibilitatea de a inactiva stergerea de materiale din interfata web

- posibilitatea de a atasa de deviz sau interventie o schita a lucrarii (sau alte materiale scanate) care sa fie vizibile din interfata web SFA

- posibilitatea de a vedea in SFA pe interventie, sumele facturate si incasate pentru devizul curent
Claudiu Radu

___
:blue31: Este de o mie de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli, decit sa fii pesimist si sa ai dreptate. (Jack Penn)

Avatar utilizator
AdrianS
_________________
_________________
Mesaje: 68
Membru din: 16 Ian 2014, 17:34
Localitate: Iasi
Contact:

RE: CRM interventii + Devize lucrari + SFA

Mesajde AdrianS » 22 Mar 2016, 14:19

Pentru a fluidiza fluxul de documente si pentrua contola si monitoriza activitatea de montaj instalatii si interventii service am realizat urmatoarele modificari:

- CRM Interventii se poate cupla cu un deviz de lucrari, iar SFA interventii, folosit de echipa care merge pe teren, are acces in vizualizarea, deschiderea si editarea direct din SFA a devizului.

- Mai exact, modul de lucru este urmatorul:
1. In CRM interventii se inregistreaza cererea de interventie (lucrare, reparatie, etc), aici se completeaza cerintele clientului, schite, manuale de service si se desemneaza echipa care se va ocupa de lucrare.
2. Echipa primeste automat un email cu lucrarea asignata (eventual si un telefon sau SMS), si in aplicatia web SFA Interventii poate consulta detaliile cerute de interventie: locatia, clientul, telefon, cerinte, etc.
3. Echipa aflata la client deschide din SFA un deviz de lucrari unde adauga materiale si manopera, iar daca clentul este de acord cu devizul lucrarea poate inecepe.
4. Din SFA echipa poate emite chitante pentru incasarea de avansuri pentru lucrari.
5. Din devizul de lucrari, dupa validare si verificare, se genereaza factura proforma si/sau fiscala catre client.

- In deviz, pentru manopera, se poate specifica pretul de vanzare, pe langa pretul de cost preluat din nomenclatorul de manopere.

- Am introdus posibilitatea ca lucrarea/devizul sa poata avea un pret de vanzare fix prestabilit (negociat) sau un pret calculat dinamic in functie de articolele de deviz (materiale, manopera, servicii, terti).

- Posibilitatea de a prezenta pe devizul generat in format html preturile de vanzare pentru materiale si manopera;

- Preturile de vanzare pentru materiale si manopere sa fie preluate din listele de pret;

- Interventia sa poata fi preluata de o echipa formata din mai multe persoane;

- In SFA optiune de a inactiva stergerea de materiale prin interfata web;

- Posibilitatea de a atasa de deviz sau interventie o schita a lucrarii (sau alte materiale scanate) care sa fie vizibile din interfata web SFA;

- Posibilitatea de a vedea in SFA pe interventie, sumele facturate si incasate pentru devizul curent.
CRM ITERVENTII SERVICE REPARATII ECHIPA
Adrian Simionescu

___
:blue55: Dovada că există civilizaţii extraterestre inteligente e tocmai faptul că nu ne-au contactat!


Înapoi la “CRM”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

cron