Asistent Import atașamente din director local în modulul Personal

Avatar utilizator
NexusMedia
_________________
_________________
Mesaje: 235
Membru din: 31 Ian 2014, 19:37

Asistent Import atașamente din director local în modulul Personal

Mesajde NexusMedia » 06 Iun 2018, 03:00

Utilitar de incarcare automata, per persoane, în arhiva PDF-uri de pe disc.
- Optiune pentru: suprascriere | sare peste | adauga
- Prefix fisier = Clasificare arhiva
- Prefix urmat de CNP => nume fisier de forma: "Contract de munca 125351565544554.pdf"
- Denumire arhiva = luam din CM denumirea meseriei/functiei + data + etc
- Utilitarul trebuie sa ceara Prefixul (clasificare) si Directorul unde se afla fisierele

Facem ceva mai general, pentru a-l putea utiliza si in alte parti
Cristian Marin

___
:blue18: Trebuie să încerci necontenit să urci foarte sus dacă vrei să vezi foarte departe. (Constantin Brancuşi)

Avatar utilizator
admin
_________________
_________________
Mesaje: 59
Membru din: 16 Ian 2014, 14:46
Localitate: Iasi, Romania
Contact:

RE: Asistent Import atașamente din director local în modulul Personal

Mesajde admin » 12 Iun 2018, 16:15

În modulul Personal am introdus asistentul Import atașamente din director local. Prin intermediul acestui asistent se pot atașa în arhiva din NexusERP documente precum "Contract de munca", "Act aditional la contractul de munca", "Fisa postului", "Criterii evaluare post".
În fereastra de import trebuie completate următoarele date:
1. Tip: se referă la tipul documentului pe care dorim să îl atașăm (Contract de munca, Fișa postului etc.)
2. Tratare data existente: Se va alege una din valorile:
a. Adaug: în cazul în care documentul pe care dorim să îl atașăm există, se mai adaugă o dată
b. Suprascrie: în cazul în care documentul pe care dorim să îl atașăm există, datele se vor suprascrie
c. Sari peste: nu vor fi luate în calcul documentele care există
3. Selecție director: Se alege directorul unde se regăsesc documentele ce urmează a fi importate.

Important!
Numele fisierelor trebuie să fie de forma: Tip + CNP. (Exemplu Fisa postului 2930831374538)
În grid vor fi afișate următoarele informații:
- Denumire: reprezintă denumirea fișierului
- Salariatul: Se va verifica CNP -ul din denumirea fisierului. În cazul în care CNP-ul există în baza de date se va afișa numele și prenumele persoanei, în caz contrar se va afișa un mesaj.
- Contract de muncă: Se verifică dacă persoana are contract de muncă. Dacă are, se va afișa numărul și data contractului, în caz contrar se va afișa un mesaj.

Functionalitatea este disponibilă începând cu versiunea 18.19.74
IMPORT ATASAMENTE PERSONAL01
IMPORT ATASAMENTE PERSONAL02
IMPORT ATASAMENTE PERSONAL03
IMPORT ATASAMENTE PERSONAL04
-webadmin-
NexusMedia
___
:idea: Nu-ți fie frică să faci un pas mare. Nu poți trece o prăpastie din două sărituri mici. (David Lloyd George)


Înapoi la “Nomenclatoare + Instrumente & Altele”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

cron