Grafic nou in Bord WebApps: Analiza celor mai slabe 20 de produse pe o perioada de 60 de zile

Avatar utilizator
NexusMedia
_________________
_________________
Mesaje: 235
Membru din: 31 Ian 2014, 19:37

Grafic nou in Bord WebApps: Analiza celor mai slabe 20 de produse pe o perioada de 60 de zile

Mesajde NexusMedia » 30 Mar 2017, 17:18

Grafic nou in Bord WebApps: Analiza celor mai slabe 20 de produse pe o perioada de 60 de zile
Cristian Marin

___
:blue18: Trebuie să încerci necontenit să urci foarte sus dacă vrei să vezi foarte departe. (Constantin Brancuşi)

Avatar utilizator
admin
_________________
_________________
Mesaje: 59
Membru din: 16 Ian 2014, 14:46
Localitate: Iasi, Romania
Contact:

RE: Grafic nou in Bord WebApps: Analiza celor mai slabe 20 de produse pe o perioada de 60 de zile

Mesajde admin » 30 Mar 2017, 17:51

In Bord WebApps, in grupul Vanzari si Produse am adaugat analiza: Analiza celor mai slabe 20 de produse pe o perioada de 60 de zile. Este o analiza de vanzari valorica de tip multi-grafic, care combina grafice de tip Top cu grafice de tip evolutie in timp.

Indicatorul Analiza Worst 20 de produse pe o perioada de 60 de zile este calculat din facturile si bonurile fiscale inregistrate si ia in calcul urmatoarele elemente: numarul de produse, clasa din care fac parte produsele, vanzarile, marja comerciala, Tva-ul si adaosul comercial.

Indicatorii calculati si afisati sunt urmatorii:

  • Cele mai slab vandute 20 de produse, in care sunt afisate atat valoarea vanzarilor, cat si adaosul comercial obtinut intr-o reprezentare de tip stack-bar (bara concatenata);

  • evolutia vanzarilor aferente fiecarui produs in parte pentru ultimele 2 luni;


Principala informatie de management a acestei analize este topul produselor vandute, cu urmarirea evolutiei pentru fiecare produs.
Am extins analiza la 20 de produse pentru a putea urmari si eventualele noi intrari in worst 20 de produse vandute.

Pentru a putea lua din timp masuri de remediere acolo unde este cazul, este important de urmarit produsele a carora vanzare a scazut.


Alte caracteristici:
  • In total sunt 5 grafice responsive afisate in acelasi spatiu de afisare, ceea ce ofera o ergonomie sporita interfetei;

  • Aceasta analiza este utila pentru a urmari d.p.d.v. numeric vanzarile dar si pentru a putea face comparatii intre produse;


Pentru ca aceasta analiza sa poata fi personalizata, dupa nevoile fiecarui client in parte, am introdus trei parametri:

  • parametrul 1 este optional si indica tipul de stoc pentru care se calculeaza indicatorii


    • daca parametrul 1 lipseste, acesta ia valoarea G,F,J,E si S;


  • parametrul 2 este optional si indica numarul de produse pentru care se calculeaza indicatorii


    • perioada se calculeaza de la luna curenta inapoi cu nr. de luni setat;

    • daca parametrul 2 lipseste, este mai mic ca 1 sau mai mare ca 20 acesta ia valoarea implicita 20;

    • va recomandam sa nu setati acest parametru la o valoare mai mare de 20;


  • parametrul 3 este optional si indica codul unei anumite clase de produse pentru care se calculeaza indicatorii


  • exemplu de sir de parametrii: G|20|15(2);

  • trebuie respectata strict ordinea parametrilor;

  • daca doriti sa omiteti un parametru optional inlocuiti-l cu spatiu.







NEXUS BORD WEBAPP VANZARI SI PRODUSE ANALIZA WORST 20 PRODUSE
-webadmin-
NexusMedia
___
:idea: Nu-ți fie frică să faci un pas mare. Nu poți trece o prăpastie din două sărituri mici. (David Lloyd George)


Înapoi la “Nexus Analyst”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

cron